Пиреус Банк МКБ
phone 0 800 30 888 0КОНТАКТ-ЦЕНТР
0 800 30 888 0
Прес-служба
Пiреус Банку в Українi

Головна   >   Прес-центр   >   Новини та прес-релізи   >   Новини Банку

Чи працюють відділення банку? За яким графіком?

Так, відділення Піреус Банку працюють, проте за тимчасово зміненим графіком. Із більш детальною інформацією, Ви можете ознайомитися на головній сторінці банку у розділі «Новини» або «Відділення та банкомати», або за посиланням.

Обслуговуюче відділення закрите, що роботи? Чому?

Відповідно до рекомендацій Національного Банку України частина відділень Піреус Банку була тимчасово зачинена, проте Ви маєте змогу звернутися до відділення за адресою (згідно з новиною на сайті за посиланням).

Як розмістити новий депозит?

Задля збереження здоров’я наших клієнтів ми рекомендуємо, за можливості, проводити всі операції без візитів у відділення банку. Якщо у вас є відкритий рахунок у Піреус Банку і Ви підключені до інтернет-банкінгу winbank, Ви можете розмістити депозит онлайн.

Закінчився гривневий депозит. Як отримати кошти?

По закінченню терміну Вашого депозиту він автоматично повертається на Ваш поточний рахунок. Кошти Ви можете отримати у касі та банкоматах Піреус Банку, а також у АТМ іншого банку, адже Піреус Банк дає змогу проводити 5 безкоштовних операцій зі зняття готівки у банкоматах інших банків протягом місяця.

Закінчився валютний депозит, як його можна отримати?

Отримати свої кошти можливо у відділенні Піреус Банку. Для отримання коштів Вам необхідно попередньо зв’язатись з контакт-центром банку та замовити кошти.

Чи є можливість конвертувати доларовий депозит у євро?

Наразі Ви можете отримати депозит конвертований у гривню.

Як платити у період карантину за кредитною карткою?

Регулярні платежі за кредитною карткою можливо сплачувати онлайн у інтернет банкінгу winbank. Наразі це безкоштовний, найпростіший та найшвидший спосіб оплати за кредитною карткою.

Чи є кредитні канікули за кредитною карткою?

Відповідно до ЗУ Піреус Банк не застосовуватиме шртафні санкції та пеню тим клієнтам, які не зможуть вчасно погасити платежі, але до настання карантину не перебували у прострочці. Важливо пам’ятати, що даний закон не звільняє від платежів за вашими зобов’язаннями. Для отримання більше детальної інформації необхідно зателефонувати до контакт-центру банку та проконсультуватися.

Скільки картка можете перебувати у відділенні?

Картку можна отримати у відділенні Піреус Банку протягом місяця з моменту закінчення карантину.

Закінчується (вся) термін дії картки, що робити?

Піреус Банк продовжив обслуговування платіжних карток строк дії яких закінчився у березні до 01 червня 2020 року. Для подальшого користування карткою необхідно зв'язатися з контакт-центром Піреус Банку і пройти ідентифікацію. У разі якщо карантин буде продовжено - термін дії карт з кінцевим терміном - квітень, також буде продовжено.

Картка була втрачена / вилучена банкоматом/ пошкоджена. Що робити?

Якщо картку втрачено, Вам необхідно зателефонувати до контакт-центру Піреус Банку, заблокувати карту, а потім звернутися у відділення банку для замовлення нової картки.
Якщо картку вилучено банкоматом, протягом 5-и днів треба звернутися до відділення, в інший термін картку буде вилучено та знищено.

 

 

 

 

18.05.2022

Важлива інформація для клієнтів!

18.05.2022

Графік роботи відділень 18.05

05.05.2022

Відновити ПІН код легко!

© 2014-2021 Piraeus Bank
Ліцензія
Витяг з Державного реєстру банків №ДРБ-000024 від 16.08.2021
0-800-30-888-0
Дзвiнки в межах України безкоштовнi
+38 (044) 495-88-90
для дзвiнкiв з-за кордону
Дизайн:
Beleven