Спеціаліст з обслуговування клієнтів у банк
Обов’язки:
- Пошук та залучення нових клієнтів фізичних та юридичних осіб для продажу всього спектру банківських продуктів
- Відкриття/закриття і обслуговування поточних, карткових, депозитних та кредитних рахунків клієнтів МСБ, суб'єктів господарювання та фізичних осіб
- Здійснення первинного контролю документів ЗЕД
- Виконання планів продажів
- Виконання інших операцій/дій відповідно до діючих внутрішніх нормативних документів Банку і розпоряджень керуючого відділення
Вимоги:
- вища освіта в сфері економіки або фінансів
- досвід роботи в банку від 2 років, досвід роботи з юридичними та фізичними особами нерезидентами є обов’язковим
- знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ, порядку організації касової роботи, основ бухгалтерського обліку, валютного контролю
- гарні комунікативні навички
- відповідальність, уважність і ретельність в роботі
- вміння працювати в команді