Пиреус Банк МКБ
phone 0 800 30 888 0КОНТАКТ-ЦЕНТР
0 800 30 888 0

Головна   >   Приватним клієнтам   >   Ідентифікація клієнтів

Ідентифікація клієнтів

Шановні Клієнти,

Будь ласка, зверніть увагу, що відповідно до вимог ст. ст. 6, 9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 1702-VII від 14.10.2014р. (далі – Закон) Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний здійснювати, зокрема, ідентифікацію клієнта та уточнення інформації про клієнта (представника клієнта).

Ідентифікація* клієнта здійснюються до/або під час встановлення ділових відносин, вчинення правочинів, але до проведення фінансової операції, відкриття рахунка.

Уточнення інформації про клієнта** Банк зобов’язаний здійснювати в процесі обслуговування клієнта. Частота уточнення інформації залежить від виду діяльності та типу фінансових операцій, які здійснюються клієнтом, і проводиться Банком на періодичній основі. Крім того, обов'язкове уточнення інформації щодо ідентифікації проводиться у разі:

  • закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів (в тому числі у випадку вклеювання нової фотокартки в паспорт клієнта при досягненні 25- або 45-річного віку або закінчення строку дії ID-картки);

Також, обов’язково необхідно повідомити банк про:

  • зміну осіб, які мають право розпоряджатися рахунками, та зміну їх ідентифікаційних даних;
  • зміну місця проживання або місця перебування чи місця тимчасового перебування в Україні клієнта – фізичної особи (представника клієнта);
  • набуття або втрату клієнтом (представником клієнта) статусу публічного діяча (особи близької до або пов’язаної з публічним діячом).

У зв’язку з цим, в разі наявності вищезазначених підстав або повідомлення Банку щодо необхідності уточнення інформації щодо ідентифікації, просимо Вас знайти можливість та надати до Банку заповнений опитувальний лист та відповідні підтверджуючі документи. Опитувальний лист можливо надіслати до банку через систему дистанційного обслуговування Winbank або заповнити його у відділенні Банку.

В разі не отримання Банком заповненого опитувального листа та/або відповідних підтверджуючих документів від клієнта, що буде свідчити про нездійснення ідентифікації або уточнення інформації про клієнта, Банк буде змушений, згідно вимог ст. ст. 9, 10 Закону, а також ст. 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність» N 2121-III від 7 грудня 2000 року (зі змінами та доповненнями), призупинити проведення подальших фінансових операцій за рахунками клієнта в т.ч. відмовитися від підтримання ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин).

Сподіваємося на Ваше розуміння та плідну співпрацю.

У разі виникнення будь-яких питань, будь-ласка, звертайтесь до кол - центру Піреус Банку в Україні 0 800 30 888 0 (дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні) або до обслуговуючого відділення Банку.

*Ідентифікація – заходи, що вживаються Банком, щодо встановлення особи шляхом отримання її ідентифікаційних даних.

**Уточнення інформації про клієнта – актуалізація даних щодо клієнта, в тому числі ідентифікаційних даних, шляхом отримання документального підтвердження наявності (відсутності) змін у них.

Ви можете замовити зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з Вами у зручний для Вас час:
0 800 30 888 0
(дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні в межах України).
Наші досягнення
На початку 2017р. Піреус Банк увійшов до ТОП-5 у категоріях:«Кращий банк для МСБ», «Кращий кредитор на поповнення оборотних коштів» підготованого Delo.ua для «Топ 100 рейтинг».
© 2014 Piraeus Bank
Ліцензія №91 від 17.10.2011
0-800-30-888-0
Дзвiнки зi стацiонарних телефонiв
в межах України безкоштовнi
+38 (044) 495-88-90
для дзвiнкiв з-за кордону
Розробка:
WEBFORMAT
Дизайн:
Beleven