Пиреус Банк МКБ
phone 0 800 30 888 0КОНТАКТ-ЦЕНТР
0 800 30 888 0
Головна   >   Онлайн-сервіси   >   Оцінити якість обслуговування

Оцінити якість обслуговування

Оцінка якості обслуговування у відділеннях нашого банку

Для нас дуже важлива Ваша думка щодо рівня якості Нашого обслуговування.
Будь-ласка, оберіть відповідь на кожне запитання, яка найбільш підходить для Вас. Дякуємо Вам!

1. Комфорт та зручність у наших офісах (атмосфера і загальний стан приміщення):




2. Зовнішній вигляд персоналу (діловий стиль одягу працівників, на видноті бейдж з іменем працівника):




3. Компетентність персоналу (Вам надають всю інформацію, яка Вас цікавить, коректно та доступно):




4. Зацікавленість персоналу (працівники уточнюють деталі питань, які Вас цікавлять):




5. Ініціативність персоналу (пропозиція додаткових послуг):




6. Рівень доброзичливості (працівники завжди вітають Вас і прощаються, уважно вислуховують, ставляться з повагою):




7. Організація обслуговування (час, який ви провели у черзі):




8. Швидкість обслуговування (наскільки швидко Вас обслуговували, затрати часу):




Ваші побажання щодо покращення якості обслуговування:

В якому відділенні Піреус Банку в Україні Ви обслуговуєтесь?

Будь-ласка, залиште свою контактну інформацію, щоб ми могли зв’язатися з Вами:

ПІБ:
E-mail:
Контактний телефон:

Будь ласка, вкажіть символи, наведені нижче на картинці:

Ви повинні погодитися з нашими умовами
Captcha

 

Піреус Банк щиро вдячний Вам за повідомлення про значні порушення, упущення чи інші факти, потенційні чи очікувані в межах Групи, які є основою для своєчасного реагування на такі факти. Наголошуємо, що ключовими та непорушними принципами «Політики повідомлення про факти неналежних дій» є:
- захист Вашої анонімності та конфіденційності інформації, яку містить Ваше повідомлення;
- захист Вашої поточної посади та подальшої кар’єри від актів помсти.

Якщо Ви маєте сумніви щодо повідомлення про порушення, упущення або можливу незаконну дію, чи потребуєте додаткових роз'яснень стосовно свого захисту, Ви може звернутися за відповідним уточненням до Комплаєнс-підрозділу АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» на адресу compliance-risk@piraeusbank.ua

x
Ви можете замовити зворотний дзвінок і наш фахівець зв'яжеться з Вами у зручний для Вас час:
0 800 30 888 0
(дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні в межах України).
Наші досягнення
Успішний результат стрес-тесту Піреус Банку, який проводився Європейським центральним банком серед 130 провідних банків Європи, є свідченням сили та надійності Піреус Банку за будь-яких обставин
© 2014 Piraeus Bank
Ліцензія №91 від 17.10.2011
0-800-30-888-0
Дзвiнки зi стацiонарних телефонiв
в межах України безкоштовнi
+38 (044) 495-88-90
для дзвiнкiв з-за кордону
Дизайн:
Beleven