Меню

Архів новин
«У WinBank впроваджено нові можливості», - Іліас Музакіс, директор департаменту роздрібного бізнесу Піреус Банку
06 Березня 2014

Іліас Музакіс, директор департаменту роздрібного бізнесу Піреус Банку зазначив, що відтепер у WinBank доступні нові можливості. Він розповів, що відтепер усі клієнти-користувачі кредитних карток мають можливість, окрім погашення кредитної картки у системі дистанційного обслуговування WinBank та формування виписки, ще й блокувати та розблоковувати кредитну картку самостійно у WinBank та замовляти перевипуск кредитної картки у через втрату або пошкодження за тарифом нижче, ніж у відділенні.
За його словами, все робиться за 3 кроки. Все, що необхідно зробити – це, по-перше, скористатися меню Управління кредитними картками, по-друге, замовити дублікат кредитної картки та, по-третє, обрати у системі WinBank рахунок для списання комісії за перевипуск та відділення, у якому бажає отримати картку. «Через 5 робочих днів картка доступна та готова до використання», - завіряє Іліас Музакіс.
Раніше банк повідомляв про початок кампанії з активізації клієнтів WinBank – системи дистанційного банківського обслуговування, за допомогою якої фізичні особи – клієнти банку мають цілодобовий доступ до власних рахунків та операцій за ними з будь-якого комп’ютера через мережу Інтернет.
Директор департаменту роздрібного бізнесу зазначив, що мета вищезазначеної комунікації – нагадати усім клієнтам банку про переваги користування онлайн-сервісами, а тим, хто ще тільки починає користуватися сервісом, пояснити, як зробити користування WinBank ще зручнішим. Він розповів, що зміст таких повідомлень міститиме інформацію щодо функціональних можливостей WinBank, та враховуватиме різноманітні потенційні сезонні потреби клієнтів у фінансових послугах.