Останніми роками, особливо у період карантину, що шириться країнами світу, разюче збільшилася активність розрахунків в інтернеті, або за допомогою онлайн-банкінгу. Нажаль, є люди, які прагнуть скористатися необізнаністю або нестачею знань у держателів платіжних карток, аби шляхом різних шахрайських операцій незаконно заволодіти коштами. 
Однак, держатель картки буде готовий дати відсіч, знаючи прості речі, які зможуть захистити від втрати коштів і переживань. 
При оплаті товарів та послуг у мережі Інтернет: 
•  Для здійснення операцій в інтернеті бажано мати окрему платіжну карту (Visa Virtual) і тримати на ній лише необхідну суму для проведення розрахунків. 
•  Не використовуйте ПІН-код при замовленні товарів через інтернет. 
• Не використовуйте карту для покупок через веб-сайти, які не використовують спеціальні програмні засоби для захисту інформації по платіжній картці. Безпечні веб-сайти відмічені значком у вигляді закритого замка, адреса сайту, що використовує захищений протокол має починатися з https://. 
•  Підключіть послугу sms-інформування. 
• Підключіть послугу 3DSecure, платежі підтверджуються разовим паролем, доступним тільки власнику картки, що діє протягом 10 хвилин лише для однієї операції. На введення паролю є три спроби. За необхідності клієнт має змогу запросити новий разовий пароль. 
Загальні рекомендації: 
•  Запам’ятайте Ваш ПІН-код або зберігайте його окремо від платіжної картки у не явному вигляді в недосяжному для третіх осіб місці. 
•  Ніколи не повідомляйте свій ПІН-код третім особам, ця інформація має бути відома лише Вам як держателю платіжної карти. 
•  Ніколи не передавайте Вашу платіжну картку для використання третім особам. У ситуаціях не пов’язаних з проведенням розрахунків (зокрема в електронному листуванні) не повідомляйте ПІН-код, cvv2 код, строк дії та інші дані платіжної картки. 
•  При отриманні платіжної карти, обов’язково поставте свій підпис на її зворотній стороні. 
• При виявленні втрати/крадіжки платіжної карти або якщо Ви маєте підозри, що кому-небудь могли стати відомі Ваш ПІН-код чи інші дані платіжної карти, негайно зверніться до контакт-центру Банку для її блокування і подальшого перевипуску. 
•  Користуйтеся послугою смс інформування, щоб негайно дізнаватись про всі операції з картою. 
•  Не розголошуйте пароль 3D secure третім особам. 
•  На випадок виникнення непередбачених ситуацій збережіть у телефонній книжці чи у пам’яті мобільного телефону номер контакт-центру Банку: 0-800-30-888-0 (дзвінки зi стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні) або +38 (044) 495-88-90.
 При здійсненні операцій у банкоматі: 
• Не користуйтеся допомогою третіх осіб при проведенні операцій у банкоматі. 
• Не використовуйте пристрої, які потребують введення ПІН-коду для доступу у приміщення, де розміщений банкомат. 
•  При наборі ПІН-коду прикривайте клавіатуру рукою. 
• Набирайте ПІН-код таким чином, щоб люди, які знаходяться у безпосередній близькості, не могли його бачити. 
• Не користуйтеся банкоматом, якщо на ньому явно видно сліди пошкодження або встановлені підозрілі пристрої. 
• Не користуйтеся банкоматом, якщо він знаходиться у погано освітлюваному та безлюдному місці. 
• Не застосовуйте фізичну силу, щоб вставити картку у банкомат, краще утримайтесь від використання такого банкомату. 
Будьте уважні, бережіть себе та свої фінанси!
 Піреус Банк взяв участь у 15-му Ювілейному Форумі Лідерів Колекшн
  
    Піреус Банк взяв участь у 15-му Ювілейному Форумі Лідерів Колекшн
    
      10 липня 2025 року в Києві, у Mercury Congress Center, відбувся 15-й Ювілейний Форум Лідерів Колекшн — ключова подія для професіоналів галузі управ...
16 Липня 2025
 
      Завантажуйте застосунок Winbank від Піреус Банку, та відкривайте картку Онлайн
 
      Завантажуйте застосунок Winbank від Піреус Банку, та відкривайте депозит Онлайн